Po dokładnym zapoznaniu się z treścią tego tematu
powinniśmy umieć:
- Napisać program w języku Scratch wykorzystujący polecenia
zamieniające tekst na mowę.
Na dzisiejszych zajęciach języka Scratch spróbujemy wykonać program, w którym wykorzystamy rozszerzenia zamieniające tekst na mowę.
Opis gry
2. Uruchom grę i sprawdź jej działanie dla różnych danych (wartości zmiennej szukana).
3. Zmień tło i postać duszka (rys. 6.). Dodatkowo po wyświetleniu napisu „Gratulacje! Odgadnięta liczba to” i wartości zmiennej szukana duszek dziewczynka ma zagrać w koszykówkę , czyli powtarzać wielokrotnie zmianę kostiumu.
4. Zapisz program w pliku pod nazwą Zgadnij liczbę.
5. Zagraj z kolegą lub koleżanką w zgadywanie liczby. Wpisz szukaną liczbę tak, aby przeciwnik jej nie widział. Uruchom grę na pełnym ekranie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz